Tag: jual coklat

Jun 18
“Bukan sebab duit semata,”- Pakar mata, Dr Azlina kongsi sebab sertai Chocodap’s

Bekerjaya sebagai seorang doktor pakar bukan halangan untuk beliau berniaga. Pemilik…

Jun 08
Pernah ada di titik terendah dalam hidup, jutawan coklat ini kongsi pesanan untuk bakal usahawan!

Sebagai hamba Allah SWT, kita tidak akan dapat lari daripada diuji. Apa yang penting,…

May 19
Rugi RM20,000 sejak PKP 1.0, ini alasan kenapa Marwa pilih jual coklat

“Sejak era pandemik bermula awal tahun lalu, bisnes yang saya jalankan mula…

Apr 30
“Ada yang nak tengok saya jatuh,”- Sebulan berkurung, menangis, Kak Pya akui…

“RM3000 je, apa lah sangat setakat buat banyak itu,” dedah kak Pya yang pernah…

Apr 21
Dulu lain sekarang lain, “Kalau dulu nak bercakap pun…”

Mengaku seorang yang pemalu, karakternya berubah selepas bergiat aktif dengan bisnes…

Apr 16
Diberhentikan kerja, terjebak jual coklat di Langkawi “Saya terkejut rupanya…”

Walaupun masih ‘hijau’ dalam arena perniagaan coklat, Kak Chaq atau nama…

Apr 01
Beli rumah harga setengah juta, bukan ‘kaleng-kaleng’ pengorbanan Rina…

Pahit jerih Nursalfarina Awaludin atau mesra disapa sebagai Rina akhirnya berhasil…

Mar 29
Tebus gelang emas, beri mak ayah duit…Ini kisah Mok Dukun si suri rumah ‘berblazer’

“Saya tak tahan waktu tu terus saya daftar jadi agent. Bukan apa, baru tiga hari jadi…

Mar 20
Rezeki kahwin muda, Nurul tak sangka…

Rezeki bertemu jodoh pada usia muda, Nurul Kamiliyyah bersyukur dikurniakan suami yang…

Mar 11
Dulu susah nak simpan duit, ternyata Chocodap’s ubah poket Kak Tim!

Pejam celik, dah masuk tiga tahun Kak Tim atau nama sebenarnya Patimah Nadri bersama…